75

  • ۱۵:۱۷

کاش دوران همون دوران نوشتن توی کاغذ بود‌. دفترهای خط دار خاطرات.‌

 در کنار تمام مزایای فضای مجازی بزرگترین ظلمش فراموش شدن دستخطامونه


+ امروز ژیک فوق العاده مهربون شده بود. نمی دونم به خاطر تمریناییه که دارم سعی می کنم انجام بدم هست یا...؟

دارم سعی می کنم روی ویژگی های مثبت آدما تمرکز کنم. از همه خوبی هاشون رو یادم بمونه. دارم تا جایی که می تونم خودمو از فضای مسوم غیبت و پشت سر کسی حرف زدن دور می کنم. حداقل سکوت کنم و اگه از کسی بدی گفتن در جواب خوبیش رو بگم. برای ما بنده های خطاکار سخته ولی شدنیه. 

  • ۵۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan