73

  • ۲۳:۳۵

* چند روز پیش اتفاقی یه قسمتایی از فیلم ف.صل نر.گس رو دیده بودم و یه جورایی خوشم اومده بود تصمیم گرفتم کامل ببینمش. پریشب کامل نگاهش کردم. بعد هم رفتم نقدا رو خوندم. بر خلاف خیلی از نقدا که میگفتن فیلم ضعیفیه اما به نظرم امید بخش و بدون جنگ و دعوا بود. هر چند بازی محمدرضا هدایتی توی ذوق میزد و دیالوگاش خیلی شعاری بود، همینطور پژمان بازغی که انگار مقدر شده همیشه نقش پسری رو بازی کنه که دخترا عاشقش میشن، من فیلم رو دوست داشتم حتی پیچیدگی هاش. بازی شیر.ین گو.در.زی رو دوست داشتم و از خودش و نقشش خوشم اومد و در کل از اون فیلمایی بود که آرامش میداد نه استرس

** یه چیز جالب امروز کشف کردم. اینکه همه جا، به ضرس قاطع همه جا اسم ژیک رو می بینم. آرایشگاه، فروشگاه، سوپر مارکت، اسم چایی، برنج، اسم خیابونا، مکان ها، تیتراژا و خلاصه همه جا. من فکر می کنم این اصلا اتفاقی نیست و نشونه ست. تا اینکه دیدم یه دختری توی کانال د.نیا همین نکته رو در مورد پارتنرش گفته بود که همه جا اسمش رو می بینم پس برای هم مقدر شدیم که باز اینم یه مهر تاییدی بود روی نشونه هام. هی نشونه ها رو تایید می کنم و هی زیادتر میشن و دلم قرص میشه به عاقبت خوش رابطمون. خلاصه حس جالب و خوبیه

  • ۷۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan