70

  • ۱۵:۰۷

خیلی وقت بود ننوشته بودم. ولی روزها به وحشتناک ترین شکل ممکن داره خوب میگذره. فوق العاده حسای این روزای من خوبه. یاد گرفتم ناله نکنم. یاد گرفتم به تغییرات خوب باور داشته باشم تا برام رقم بخوره. با کوچکترین چیزها شاد میشم و به بقیه هم منقل می کنم. چون حال خوب مثل یه زنجیره. یه حس خوب و باور به پایدار بودنش با خودش اتفاقات خوب میاره. به شدت ایمان پیدا کردم به این قضیه. امروز که سر نماز از شدت خوشحالی و شکر از خدای مهربونم گریه ام گرفته بود.

کارای عید به موقع پیش رفت. امروز هم آخرین روزی بود که توی سال 96 اومدیم سرکار. وقتی رفتم خونه هفت سین رو درست می کنم و تمام. با همه انرژی های خوب میریم به استقبال سال جدید.


قالب رضا
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan