47

  • ۲۳:۳۵

خوشی کوچیک اینه که میم جانم کمک می کنه تا از راه دور نتم رو وصل کنم و مثل همیشه راهنمایی هاش راه گشاست.

خوشی کوچیک اینه که بهم میگه از تنظیمات لپ تاپت عکس بگیر و من چون گوشیم روی دوربین جلوست ناخواسته و اشتباهی از نصف کله ام که چشم به بالاست براش عکس می گیرم و می فرستم فکر می کنم وااای عجب عکس داغونی براش رفت و در حالی که دست پاچه ام که پاکش کنم پیام میده قربون پیشونیت بشم.

خوشی کوچیک اینه که بعد از مدتها می تونم فیلم دانلود کنم به خصوص فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک که مخصوص من و میمه.

خوشی کوچیک اینه که چند تا فیلم معرفی می کنه و منم همه رو میذارم واسه دانلود و بعد بهم میگه جوگیر شدیا و منم غش می کنم از خنده

دلم خوشه به همین خوشی های کوچیک و برای مدتی هم که شده غم کشورم رو فراموش می کنم.

  • ۵۹
آقای دال
غم کشور :(
:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan