45

  • ۰۱:۱۵

با وجود خبرای نه چندان خوبی که امروز شنیدم اما دارم سعی می کنم به قول میم انرژی مثبت باشم. فعلا برنامه من و میم کنسله. سر شب داشتیم صحبت می کردیم سر ماه آشنایی مون. من میگفتم بهمن 92 ولی میم قبول نداره میگفت قبلتره. حالا من میگفتم بهمن من فهمیدم قصدت رو ولی اون میگفت ولی من از قبل زیر نظر داشتم و نرم نرم حرف می زدم باهات! :| خلاصه که مشخص نشد بالاخره چه ماهیه چون وسطش خوابش برد! :|

میم خوابید و منم سرمو گرم کردم به بافتن شالش که هی داره بلندتر و خوشگلتر میشه...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan