30

  • ۲۳:۴۰

دارم پلیرم رو مرتب می کنم و چند تا آهنگ توش می ریزم برای وقتای بیکاری. انقدر بهش دست نزده بودم که کلی خاک نشسته بود روش. خاکش رو پاک کردم و بازش کردم. خوشحال شدم از اینکه کتاب صوتی چهار اثر از اسکاول شین توش بود. چون می خواستم بذارم جلوی دستم تا توی اولین فرصت بخونم. حالا بهش گوش میدم و حتما اینبار گوش میدم و نیمه رهاش نمی کنم.

وقتی این پلیر رو خریدم آهنگی که توش واسه تست ریخته بودن هتل کالیفرونیا بود. من چقدر این آهنگ رو دوست دارم و چقدر از شهر دانشگاهیم به مقصد خونه گوشش میدادم. نمی دونم گوش دادنش توی شب عاشورا اشکال داره؟ فقط به نیت یاد کردن خاطراتم گوش دادم. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan