24

  • ۱۵:۴۸
الان که بیشتر می گذره غم خودشو نشون میده. دلم می خواد بنویسم تا تخلیه بشم. میم زد بلاکم کرد! این کار بیشتر ناراحتم کرد. چون مثل گرفتن دست پیش می مونه.
به هر روی هنوز از تصمیمم خوشحالم و مطمئن بودم از پس خواسته های فضایی میم برنمیام. برگشتم به دیفالت قطره درونم. یعنی تیک دل رو خاموش و تیک عقل رو روشن کردم. طوری که بعدا پشیمونی بار نیاد. الان دوباره من توی چشمه زلالم شناورم. یه موج کوتاه بود که گذشت باز باید آروم باشم تا خداوند درونم منعکس بشه. باید پناه ببرم به خودش و شکرگزاری کنم. بابت همه نعمت هایی که دارم.

* با تمام وجود خوشحالم که پاییز شده... ربطی نداشت ولی دلم می خواست ابرازش کنم. تازه ترک عادت هم خوب داره پیش میره. امروز روز چهارمه و من موفقم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan