21

  • ۲۳:۰۱

دارم شلیل می خورم و وبلاگ ت رو می خونم. ترجیح میدم فعلا نه به میم فکر کنم نه به جواب دادن بهش. شاید بعدا همه شکایتا و جوابای دندان شکنمو بهش گفتم. می دونم الان هر چی کلنجار برم فایده نداره چون داره جنگ دل و عقلم برای بار هزارم شروع میشه پس فعلا بیخیال.

امروز اولین روز ترک عادتم بود. با همه سختی جلوی خودمو گرفتم پوست لبم رو نَجَوَم. رژلبم رو از عصر پاک نکرده بودم و توی خونه روش لابلو زدم که پوست پوست نشه. یه دفعه نگاهم افتاد تو آینه دیدم چه خوشگل شده! خلاصه بسی خوشم اومد و فهمیدم میشه این دو تا با هم ترکیب کرد. جلو آینه یه کم ادا در آوردم و خودم به مسخره بازی خودم خندم گرفت! :))

یعنی اگه من بتونم این عادت رو ترک بدم یه عادت 26 ساله رو ترک دادم!

چه جالب ساعت ها همین الان تغییر کرد. خودم تعجب کردم که چقدر فاصله زمانی این پست با قبلی کمه. دیدم در واقع باید یه ساعت بذارم روش. چقدر از این تغییر خوشحالم. انگار یه ساعت ریختن به حسابمون.

  • ۳۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan