20

  • ۲۲:۲۷
اومدم بنویسم امروز با وجود 12 ساعت مداوم سرپا بودن روز کاری خیلی خوبی بود؛
اومدم بنویسم با تمام خستگی حقوقم مبلغ قابل توجهی زیاد شد،
اومدم بنویسم خدایا یک میلیون بار شکرت بابت امروز؛
اما وقتی وبلاگ قبلیم رو باز کردم دیدم میم دوباره برگشته و اولتیماتوم داده اگه میشی کانی جدید برگرد!
قلبم از شدت تپش داره از جا کنده میشه و اونقدر عصبانیم که خدایا.  با این وقاحت؟ نه خدایا اجازه نمیدم دیگه بیاد تو زندگیم. این آدم خیلی آزارم داده.
خیلی غصه دارم و طبق معمول باید این راز رو هم توی خودم خفه کنم. و باز هم جنگ و جنگ با خودم.
خدایا ناشکر نیستم اصلا. در هر صورت شکرت. هزار بار شکرت.
  • ۴۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan