19

  • ۲۳:۴۰

* این روزا واقعا سرم شلوغه. با اینکه یه هفته هم از تعطیلاتم بیشتر نگذشته خیلی خسته ام که البته اون روزا هم همش دنبال طرح بودم و پی خوشی و تفریح نبودم. الان هم دارم سعی می کنم عصبانی نباشم ولی ناراحتم. تا ساعت 9:30 شب نگهم داشتن آمـ.ـوزشگا.ه واسه برنامه کوفتی فرداشون. همکار هم الان پیام داده فردا هفت و نیم باید بیای. لابد از 7:30 تا 9:30 شب هم میخواید نگهم دارید. هی با خودم میگم میرم تسویه می کنم درمیام و از دست بی برنامگیشون راحت میشم ولی باز میگم نامردیه درست وقتی که بهم احتیاج دارن زیرپاشون رو خالی کنم. این تعریف یا خودستایی نیست ولی هممون می دونیم بهتر از من نمی تونه اونجا رو بگردونه. چون من با رئیس آشنایی دارم و میدونه چقدر دلسوزانه کار می کنم و محرم اسرارشونم. امیدوارم خدا خیر رو هر چی که هست زودتر بهم نشون بده.

** خیلی بامزه بود (البته از نظر خودم :دی) که به خاطر درگیری ِ کاری یادم رفت جواب دخترخالم رو تو تلگرام بدم و دو روز بعد جواب دادم! واقعا بی قصد. گفته بود شلوار خریده و چون بهش بلنده می خواد بده به من. منم تشکر کرده و گفته بودم کوتاه کن خودت بپوش، که باز اصرار که می خوام بدمش به تو. تمام. اینجا یادم رفته بود جوابشو بدم. یحتمل مشغول کاری شده بودم. دو روز بعد یادم افتاد جواب ندادم!! خودم خیلی خندم میگیره! :) با خنده و شوخی ازش کلی معذرت خواستم و کلی تشکر کردم. این بار اون جوابمو نداد! فکر کنم ناراحت شده. یعنی این خیلی مسخره ست که باید به عالم و آدم جواب پس بدم. واقعا باید بفهمم نمیشه همه رو تو زندگی راضی نگه داشت.

امروز هم دیدم یکی از اعضای گروه طرحمون سر سوء تفاهم مسخره ای که خانم خ.آ پیش آورده بود لفت داده و کلا کشیده کنار. خانم خ.آ از اون دسته آدما ست که هر چیزی رو باید 1000 هزار بار براش توضیح بدی تا دچار سوءتفاهم نشه.جالبه که خودش هم 1000 بار یه چیزی رو توضیح میده. با همه مهربونی و رئوفیش ولی واقعا گاهی با این نفهمیدن هاش گند میزنه به خیلی از چیزا. یکیش هم همین.

خوابم میاد شدید اما نمی تونم بخوابم. کلی دارم انجام بدم. تازه فردا هم باید صبح زود بیدار شم :((

  • ۵۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan