17

  • ۱۵:۱۰
دوباره بعد از مدتها نامنظم بودن و عقب افتادن کارام امروز دوباره لیست گرفتم تا خورد خورد به همشون برسم. حس خوبی دارم.

تکلیف آموزشـ.ـــگاه معلوم نیست. قراردادشون تموم شده و تا اول مهر معلوم میشه موندنی هستم یا نه. بودن و نبودنم اینجا، هم خوبه هم بد. خوبه چون از شر شلختگی و نامنظم بودن مدیرا راحت میشم و برنامم دست خودمه بده چون دیگه حقوق ثابت ندارم و به شدت اصرار دارم استقلال مالی داشته باشم که بتونم هزینه وام تحصیلیم رو بدم. جدا دوست ندارم از بابا بگیرم. هر چقدر هم که اصرار کنه. چون اون سال دلم نمی خواست به هیچ وجه واسه ارشدم پول بدم اما همه گفتن برو شبانه. حالا هم که قسط وامام رو باید بدم دلم می خواد از پول زحمت خودم باشه. شاید هم یه حساب جدید باز کنم تا یه کم به خرجام سر و سامون بدم.

دلم چقدر از قالب جدیدم آرومه. اینم یکی از اون کارایی بود که باعث میشد امیدوار و شاد باشم. خدایا شکرت.
از امروز تمرینای شکرگزاری رو شروع می کنم. خودش که نمی خونه ولی مرسی ت.
  • ۵۰
قالب رضا
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan