16

  • ۰۰:۲۰

از وقتی کانال مدتیشن رو دنبال می کنم خیلی حالم بهتره. هیچکس این کانال رو بهم معرفی نکرده بود. همینطوری خیلی خیلی اتفاقی پیداش کردم و همین باعث میشه خیلی حس خوبی داشته باشم. انگار خودم تنها راه دریا رو کشف کردم.

از وقتی به خودم القا کردم من زیباترین قطره ام واقعا هم از زبون اطرافیانم شنیده شد. هم همکارای سا.زمان و هم همکارای آمـ.ـوزشگاه! خیلی ایمان دارم به جذب. اینکه با افکار خودمون و باور خودمون میشه به نگاه دیگران هم جهت داد و من این دو سه روز چقدر حال خوبی داشتم. مدام جلوی آینه چرخ زدم و گفتم تو بی نظیری قطره!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan