13

  • ۱۵:۳۵
چند باری اومدم اینجا تا با خدا درد و دل کنم بعد یادم افتاده اینجا آشغال دونیه و منصرف شدم. واسه همین حس خوب رو از خودم دور کردم. یادم باشه در اولین فرصت اسم اینجا رو عوض کنم. حداقل خودم واسه خودم روزگار غم بار درست نکنم.
دارم وبلاگ ت رو می خونم. ت خیلی تو زندگی من نقش داشته. خواسته و ناخواسته، خوشحال و غمگینم کرده. امیدوار و ناامیدم کرده. خیلی جاها سنگ صبورش بودم. توی بدترین شرایط زندگیش. حالا خوشبخته. خوشبخته و از من دور. ما با هم شروع کرده بودیم با هم دو سال از عمرمون رو گند زده بودیم. با هم دل بستیم. با هم علاقمند شدیم. اون با فاصله جنگید و پیروز شد. با سنت جنگید و پیروز شد ولی من مغلوب سنت و فاصله شدم. حالا اون کنار الفشه و من ولی...
از پالس منفی خسته شدم. باید کانی رو دوست داشته باشم چون فقط خودم میتونم دست خودمو بگیرم.
خوشحالم داره پاییز میاد. خوشحالم دوباره رفتم سراغ وبلاگ ت. 
  • ۴۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan