82

  • ۱۷:۱۶

خیلی وقته اینجا ننوشتم که بیشترش بر می گرده به تنبلی و کمبود وقت. همه چیز خوب و عالیه و من سال ۹۷ رو عالی گذروندم و این سال، سال ۹۸ رو سال صلح با درونم نام گذاری کردم. ۹۷ خیلی چیزا یاد گرفتم که امسال میخوام تکمیلشون کنم. بالاخره کسب و کار کوچیکم رو راه انداختم و فعلا نوپاست اما بهش خیلی امید دارم. دقیقا همین امروز که دراز کشیده بودم حس کردم چقدر خوشبختم.

سر ظهر داشتم چرت می زدم. خواب دیدم یه خونه خوشگل با چهار تا اتاق کوچولو توی ارتفاع دامنه کوهی دارم. با یه تراس بی نظیر به روی دریا و جنگل و خورشید. حسش فوق العاده بود.‌ امیدوارم امسال بتونم با تمام قوا گام بردارم برای کار و زندگی مستقل در تهران.


  • ۷۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ فقط دنبال آرامشم. دنبال هیچ چیز دیگه‌ای نیستم.
Designed By Erfan Powered by Bayan